BLACK WEEKS PRASIDEDA! Nuolaidos iki -70%! Patikrinkite >>
Reklamacijos procedūra pas mus yra kuo paprastesnė, siekiant užtikrinti mūsų klientams patogų problemų su produktais sprendimo procesą. Štai kaip pranešti apie reklamaciją ir kokios yra procedūros žingsniai:
Registruokite reklamaciją: Norėdami pranešti apie reklamaciją, galite naudotis formuluoriumi, kuris yra mūsų internetinėje svetainėje. Užpildykite formą, pateikdami reikiamus duomenis, tokie kaip užsakymo numeris, problemos aprašymas ir galimi prisegtukai, tokiu kaip nuotraukos sužeidimo.
Reklamacijos vertinimas: Po reklamacijos registravimo mūsų reklamacijų skyrius ją patvirtins ir pradės vertinti. Tai reiškia, kad mūsų komanda peržiūrės praneštus problemų ir nuspręs, koks yra optimalus būdas išspręsti reklamaciją.
Reklamacijos sprendimas: Remiantis reklamacijos vertinimu, mūsų komanda imsis tinkamų veiksmų. Sprendimas gali apimti:
Keitimą nauju produktu: Jei produktas yra defektuotas ar sugadintas ir jis yra garantijos apimtas, o keitimas įmanomas, mes jums išsiųsime naują produktą. Kurjeris pasiims seną produktą.
Pridėjimą defektuotos dalies: Jei reklamacija susijusi tik su konkrecia produkto dalimi, mes jums išsiųsime tą dalį kaip pakeitimą.
Grynaisiais atsiskaitymas: Jei negalime pateikti naujo produkto ar atsarginės dalies, galime pasiūlyti grynaisiais atsiskaitymą už reklamuotą produktą.
Mūsų tikslas yra išspręsti reklamaciją sąžiningu ir klientui patenkinamu būdu. Visi sprendimai priimami vadovaujantis mūsų reklamacijų ir garantijų politika. Reklamacijų skyrius deda visas pastangas, kad reklamacijos procesas vyktų kuo sklandžiau, ir kad klientas būtų patenkintas sprendimu.
Jei turite kokių nors klausimų dėl reklamacijos proceso arba jums reikia papildomos informacijos, kviečiame kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių. Esame čia, kad padėtume ir išspręstume visas problemas, su kuriomis galite susidurti.