BLACK WEEKS PRASIDEDA! Nuolaidos iki -70%! Patikrinkite >>
Kartais pristatymo vėlavimai atsitinka ir gali būti kelių priežasčių. Veikiame atsižvelgdami į vėlavimo šaltinį:
Vėlavimai dėl vežėjo:
Susisiekite su vežėju: Jei produktas jau buvo išsiųstas, o kurjeris vėluoja su pristatymu, rekomenduojame tiesiogiai susisiekti su vežėju. Verta pateikti siuntinio numerį ar kitą identifikacinę informaciją, kad gautumėte tikslią informaciją apie siuntos būklę.
Susijęs su dideliu pardavimų judėjimu: Vėlavimai pristatant dažnai pasitaiko didelio pardavimų judėjimo laikotarpiais, pvz., šventiniais laikotarpiais. Verta tai atsižvelgti, ypač kai užsakote dovanas ypatingoms progoms, ir užsisakyti produktus anksčiau.
Susisiekite su mumis: Jei kyla tolesnių problemų su pristatymu arba reikia pagalbos, susisiekite su mumis. Pasiruošę veikti kaip tarpininkai tarp jūsų ir vežėjo, siekdami rasti problemos sprendimą.
Vėlavimai dėl mūsų kaip tiekėjo:
Greitas pranešimas: Jei vėlavimas kyla dėl mūsų kaltės, pvz., vėlavimo gamyboje arba produkto nepateikimo laiku, jus informuosime apie tai nedelsiant po nustatymo.
Pasiūlymo variantai: Paklausime jūsų, ar esate pasirengę palaukti produkto, norite jį pakeisti kitu arba galbūt nutraukti užsakymą. Suteikiame jums galimybę pasirinkti tai, kas geriausiai atitinka jūsų poreikius.
Skaidrumas: Svarbu, kad būtumėte informuotas apie vėlavimus nedelsiant po jų nustatymo - paprastai iki pusės deklaruoto užsakymo vykdymo laiko. Tai suteikia jums pakankamai laiko priimti sprendimą ir sumažina nepatogumus.
Veikdami taip, saugome sąžiningumą, skaidrumą ir klientų pasitenkinimą, kas yra esminiai dalykai formuojant įmonės teigiamą įvaizdį ir klientų lojalumą. Jei kiltų kokių nors problemų ar turite papildomų klausimų, esame pasirengę jums padėti ir rasti sprendimą.